رئیس پلیس آگاهی پایتخت:

این سارقان مسلح را شناسایی کنید

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۱:۵۲
کد خبر: ۸۸۳۶۵۶
این سارقان مسلح را شناسایی کنید
سردار علیرضا لطفی، با اشاره به وقوع یک سرقت مسلحانه که سال گذشته روی داده بود، گفت: بنابر دستور مرجع قضایی، شهروندان در صورت شناسایی این متهمان، مراتب را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار برنا؛‌  نیمه شب ششم اسفند ماه سال 97، یک زن مسن با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تماس گرفته و از وقوع سرقت مسلحانه منزل اش توسط چند جوان ناشناس در محدوده الهیه خبر داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: بلافاصله ماموران کلانتری 101 تجریش به محل اعزام و با تأیید خبر اولیه، موضوع سرقت به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

وی افزود: متعاقبا، تیمی از کارآگاهان این پایگاه به محل وقوع مراجعه کردند که در تحقیقات مقدماتی، شاکی به کارآگاهان گفت، منزلش طبقه اول یک مجتمع است و در ساعات پایانی شب در آپارتمان زده شد و وقتی پسرش در را باز کرد، پنج جوان با صورت ماسک زده ضمن تهدید با سلاح گرم، وارد منزل شده و با بستن دست و پای آنها، اقدام به سرقت گاوصندوق حاوی طلاجات، وجه نقد، ارز و اموالی به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سارقان با تهدید سرایدار ساختمان وارد خانه شده و چهره سارقان در فیلم ضبط شده دوربین های مداربسته این ساختمان وجود دارد.

سردار لطفی، تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین مداربسته محل سرقت، چهره سارقان و خودروی مورد استفاده که یک دستگاه خودروی شاسی بلند سفید رنگ بود را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، در پایان از شهروندان خواست در صورت شناسایی مشخصات و هویت سارقان مسلح، مراتب را با شماره تلفن های 51055501-51055123 به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اطلاع دهند.

1

نظر شما