با سفر آذری جهرمی به استان مرکزی انجام شد؛

افتتاح پروژه های ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۵:۵۶
کد خبر: ۸۸۴۲۰۶
افتتاح پروژه های ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به استان مرکزی پروژه های توسعه ارتباطات در روستاهای این استان را در کنار دیگر پروژه ها افتتاح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به استان مرکزی، پروژه های زیرساختی و ارتباطی این استان را با اعتباری بالغ بر 172 میلیارد تومان افتتاح کرد.

افتتاح   138 سایت نسل 4، 94 سایت نسل 3 و 12 سایت نسل 2 در شهرها، روستاها و جاده های استان مرکزی به همراه توسعه پوشش تلفن همراه به نسل های 3 و 4 در 45 روستا و برقراری رومینگ همراه اول و ایرانسل در تمام روستاهای دارای پوشش، از پروژه های است که امروز به بهره برداری می رسد.

همچنین، پروژه توسعه شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران و پروژه توسعه ظرفیت شبکه انتقال به میزان 3 گیگابیت بر ثانیه و 64 کیلومتر شبکه فیبرنوری از پروژه نور 2 شرکت ارتباطات زیرساخت، از دیگر پروژه های استان مرکزی است که توسط وزیر ارتباطات افتتاح می شود.

دیدار با ایثارگران حوزه ICT و شرکت در جلسه شورای اداری استان مرکزی از دیگر برنامه های سفر وزیر ارتباطات به این استان است.

بر اساس این گزارش، آذری جهرمی در ابتدای ورود به استان مرکزی با حضور در مرکز PC شهرستان ساوه با هدف ارتقا کیفیت شبکه ارتباطی، پروژه های ارتباطی و مخابراتی را افتتاح کرد.

نظر شما