در جلسه با مدیران کل استانی مطرح شد؛

تاکید کریمی بر توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۲:۴۵
کد خبر: ۸۸۵۲۳۵
تاکید کریمی بر توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده
مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده تاکید کرد و افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز به این مهم تاکید دارد و بارها در صحبت های خود به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و تاثیر آنها بر افزایش ازدواج و کاهش طلاق تاکید کرده است.

به گزارش برنا؛ اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در جلسه امروز صبح معاونت جوانان با مدیران کل استانی, از مدیران کلی که در هفته ازدواج برنامه های متنوع و خوبی برگزار کردند و همچنین از حمایت های معاون امور جوانان و اعتماد به جوانان تشکر کرد.

وی در ادامه به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده تاکید کرد و افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز به این مهم تاکید دارند و بارها در صحبت هایشان به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و تاثیر آنها بر افزایش ازدواج و کاهش طلاق تاکید کرده اند.

کریمی به موضوع مجمع ملی خیرین ازدواج پرداخت و افزود: اساسنامه چگونگی تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان‌ها ارسال شده است تا مدیران کل آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی همچنین به آمار تفکیکی ازدواج و طلاق در استان های اشاره کرد و گفت: این آمار را از مراجع تخصصی مربوطه احصا کردیم و در اختیار مدیران کل استانها قرار داده ایم و پیشنهاد می کنم برای اینکه در حوزه آمار و ارقام ازدواج و طلاق با صحبت‌های چند گانه روبرو نباشیم این آمارها را در اختیار  سایر مدیران استان قرار دهید.

وی همچنین به گزارش عملکرد به موقع استانها اشاره و تاکید کرد: دستور العمل هایی برای استان‌ها از جمله دستورالعمل‌ حمایت از تولیدات فرهنگی هنری و رسانه‌ای,  دستورالعمل برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج, دستورالعمل برگزاری تشکیل مجمع خیرین ازدواج و ... ارسال کرده ایم که از مدیران کل استان ها می خواهیم گزارش عملکرد خود را به موقع به این دفتر ارسال کنند.

 

نظر شما