وزیر نیرو:

تامین زیرساخت مسکن مهر کشور با ۱۵۰۰ میلیارد تومان

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۸:۵۹
کد خبر: ۸۸۵۲۸۱
تامین زیرساخت مسکن مهر کشور با ۱۵۰۰ میلیارد تومان
وزیر نیرو گفت: امسال در بند «ب» تبصره هشت قانون بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای زیرساخت‌های مسکن مهر کشور پیش‌بینی شده و مسکن مهر بدون آب و برق قابل استفاده نیست.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ رضا اردکانیان در جلسه بررسی مسائل صنعت آب و برق خراسان جنوبی اظهار داشت: استان خراسان جنوبی از امروز به بعد باید از برخوردارترین استان‌های کشور قلمداد شود.

وی گفت: امروز در کشور متاسفانه با سیستم گرفتار دو بیماری تمرکزگرایی در سازمان‌های دولتی و بیماری بخشی عمل کردن شدید در بین دستگاه‌ها روبه‌رو هستیم.

وزیر نیرو افزود: در استان پهناور خراسان جنوبی علی‌رغم تمام‌ فعالیت‌ها هنوز تعدادی از روستاها با مشکل تامین آب روبه‌رو است.

اردکانیان تصریح کرد: این مشکلات باید گفته و رسانه‌ها با جدیت به آن بپردازند و طرح آمایش مصوب در سطح کشور نداریم و توزیع امکانات ما متاثر از شیوه‌ها و طرح کردن مسائل است.

بیشتر بخوانید:

ویزیت رایگان تهرانی‌ها

درگذشت بازیکن 37 ساله پس از سکته قلبی

موز هم به افسانه ها می پیوندد

وزیر نیرو بیان کرد: امسال در بند «ب» تبصره هشت قانون بودجه یک هزار و 500 میلیارد تومان منابع مالی برای زیرساخت‌های مسکن مهر کشور پیش بینی شده است و مسکن مهر بدون آب و برق قابل استفاده نیست.

اردکانیان اضافه کرد: زیرساخت‌های مسکن مهر یکی از ضروریات است و آئین‌نامه اجرایی این بند از تبصره هشت در دستور کار دولت قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز