گردهمایی دو روزه مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور

افزایش اعتبارات از سال ۹۲ تا ۹۸ حاصل تعامل با نمایندگان مجلس بود

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۸۵۳۶۴
افزایش اعتبارات از سال ۹۲ تا ۹۸ حاصل تعامل با نمایندگان مجلس بود
گردهمایی دوروزه مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور که در هتل المپیک با بیان برنامه های معاونت امور مجلس،حقوقی و استانهای وزارت ورزش و جوانان توسط مدیران کل این حوزه به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ عزیزی مدیر کل مجلس وزارتخانه توضیح داد که در این نشست پاسخگویی متقن، تعامل موثر و قانونمدارانه مدیران استانی با نمایندگان محلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه عنوان شد که دستورات وزیر در حوزه پارلمانی و پاسخگویی سریع در ارتباط با درخواستهای نمایندگان مجلس با جدیت کامل پیگیری شود چرا که در خواست ها به نوعی خواست مردم است .

عزیزی اضافه کرد: همچنین از انها خواستیم تا خلاهای قانونی شان را اعلام کنند تا در برنامه ریزی های ۵ ساله و برنامه ی بودجه سالیانه،نیازهای قانونی شان را مرتفع کنیم.

مدیر کل مجلس وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:افزایش اعتباراتی که از سال ۹۲ تا ۹۸ درحوزه بودجه برای وزارت حاصل شده نتیجه تعامل مثبت با نمایندگان مجلس بود.

در ادامه رحمانی مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن قدرشناسی از همکاری اثر بخش مدیران استانی ،نگاه تخصصی و کابردی را ویژگی متفاوت این گردهمایی با نشستهای قبلی عنوان کرد.

او اضافه کرد:مهمترین چیزی که جامعه امروز به آن نیاز دارد ،نشاط و امید است که ورزش این مهم را برعهده دارد و مدیران استانی پیش قراولان آن هستند.

در ادامه فلاح مدیرکل حقوقی نیز از تشکیل کمیسیون مستند سازی با هدف شناسایی اماکن ورزشی بدون سند برای اخذ سند مالکیت خبرداد‌.

او توضیح داد: برای انجام این موضوع در نظر داریم رییس ادارات شهرستانها را دعوت کنیم و در اینباره راهکارهای قانونی ومسایل ومشکلات را برای انها تشریح کنیم.

فلاح گفت : مبحث مهمی که با آن مواجه هستیم حل و فصل اختلاف با اشخاص خصوصی که پیش تر، املاکشان تصاحب شده بود را مورد توجه قرار داده و‌راهکارهای حل وفصل این اختلافات را توضیح دادیم.

او‌افزود: ضمن اینکه حل وفصل اختلاف با اشخاص حقوقی ستاد اجرایی فرمان امام ،بنیاد مستضعفان ،استان قدس رضوی وسایر موضوعات به بحث وتبادل نظر گذاشته شد.

همچنین فلاح بحث تنظیم قراردادها و پیش نویس ها که می بایست توسط مسوول حقوقی انجام شود را بیان و مورد توجه قرار داد.

نظر شما