متلاشی شدن باند سارقان دام

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۰:۰۳
کد خبر: ۸۸۶۵۴۲
متلاشی شدن باند سارقان دام
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان دام و کشف ۱۸۹ راس گوسفند در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دام در سال جاری در روستاهای شهرستان ملایر و همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

گم شدن نوزاد در بیمارستان خصوصی تهران

همه چیز درباره پدیده مگس‌پران چشم؛ دلایل، نشانه‌ها و درمان

شایع ترین دلایل درد در پهلوها را بشناسید

متلاشی شد صورت یک آبادانی در حمله شبانه

ژاپنی ها دم در می‌آورند

با ۱۵ دانشمند دیوانه تاریخ آشنا شوید

وی افزود: طی بررسی ها مشخص شد سارقان شبانه از ساعت یک تا ۶ بامداد به صورت ۳ نفری با خودروهای سرقتی تندرو اقدام به سرقت احشام کرده و از محل متواری می شدند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: با انجام شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی و در بازبینی فیلم های موجود، نوع خودرو ، تعداد نفرات و تصاویری به دست آمد که مشخص شد سارقان غیر بومی هستند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: با تعامل با پلیس آگاهی یکی از استان های همجوار ، محل اختفای یکی از سارقان دارای سوابق متعدد کیفری شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی بیان داشت: در پی این عملیات سایر همدستان متهم نیز شناسایی و در ۲ عملیات همزمان دستگیر و ۱۸۹ راس گوسفند سرقتی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال از آنان کشف و متهمان در بازجویی های فنی، به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان همدان و ملایر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند، گفت: مردم می توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص سارقان و سایر مجرمان را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

نظر شما