پلیس راهور ناجا:

گره ترافیکی در جاده های کلانشهرها و درون شهری نداریم

۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۴:۱۰
کد خبر: ۸۹۶۱۷۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همزمان با روز عاشورای حسینی در هیچ یک از جاده های اصلی کشور، کلانشهر و محورهای درون شهری گره ترافیکی مشاهده نمی شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ «نادر رحمانی» روز سه شنبه اظهار داشت: مشکل ترافیکی تا این لحظه در جاده های اصلی کشور، کلانشهر ها و محورهای درون شهری وجود ندارد.

وی افزود: آمادگی لازم برای برگزاری مراسم روز عاشورای حسینی با همکاری تمامی هیئت های مذهبی با پلیس راهور ناجا وجود دارد و پلیس با تمام توان در مدیریت ترافیک جابه‌ جایی ناوگان کشوری در حوزه عمومی و مردمی فعالیت می کند و در درون شهرها و جاده ها تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم صورت گرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توضیح داد: اکنون وضعیت ترافیکی مطلوب است و با هماهنگی‌های ابلاغ شده، تمام مساجد و هیئت های  عزاداری به نوعی با پلیس راهور همکاری دارند، تا بتوانیم تاثیر در حرکت و جابجایی را بدون اینکه هیچ گره ترافیکی ایجاد شود، داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین مداخلات جوی در برخی از محورهای مواصلاتی استان اردبیل و گیلان به شکل بارش باران گزارش شده و ارتفاعات در استان اردبیل هم دارای مه گرفتگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز