پلیس راهور ناجا:

بارش باران و مه گرفتگی در محورهای شمالی ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۸:۳۵
کد خبر: ۸۹۷۱۴۰
بارش باران و مه گرفتگی در محورهای شمالی ادامه دارد
پلیس راهور ناجا روز جمعه با اشاره به اینکه بارش باران و مه گرفتگی در محورهای شمالی کشور ادامه دارد، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و صبر و حوصله در جاده‌ها حرکت کنند. 

 به گزارش گروه اجتماعی برنا؛  بارش باران در استان گیلان (اکثر محورها)، استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و اسالم- خلخال) و استان مازندران (محورهای کناره، آمل و سوادکوه) ادامه دارد و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و اسالم- خلخال) و همچنین در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس، کیاسر-سمنان و فیروزکوه نمایان است.

پلیس راهور ناجا، ترافیک جاده ای را در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده‌های ورودی شهر مرزن آباد، هزارچم، سیاه بیشه، پل زنگوله، سه راهی دیزین،گچسر،پمپ بنزین نساء و آسارا-نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان اعلام کرد.

همچنین مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده نارنجستان تا تونل شماره ۱- سنگین و محدوده‌های پلیس راه لاریجان، آب اسک-نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

براساس این گزارش، مسیر شمال به جنوب محور رشت-قزوین محدوده سه راهی سنگر-سنگین و محدوده های عوارضی امامزاده هاشم و رودبار -نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های تونل شیرگاه، کارسالار، زیرآب، سوادکوه و سفید دارگله- مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

براساس اعلام پلیس راهور، آزادراه قزوین به کرج محدوده هشتگرد تا پلیس راه مهرشهر و در ادامه از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس-نیمه سنگین است. همچنین آزادراه ساوه به تهران- طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. بر اساس این گزارش، آزادراه قم به تهران محدوده عوارض قم-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

پلیس راهور ناجا افزود :‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشد. در حال حاضر تردد کلیه خودروها از جنوب به شمال محورهای هراز و چالوس ممنوع است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز