شریعتمداری در نشست فراکسیون تولید و اشتغال مجلس خبر داد:

ایجاد شرایط مطلوب برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۴:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۳۳۲
ایجاد شرایط مطلوب برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری
نشست فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی طرح اصلاح قانون تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری و رفع موانع قانونی برای تسهیل اشتغال جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست  از ایجاد شرایط مطلوب اشتغال با اصلاح قانون تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری خبر داد.

وی پیرامون طرح اصلاح قانون تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری، گفت:  فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از ابتدای تصویب طرح تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری پای کار بود و نقش اساسی در تصویب این قانون داشت.

وی یادآور شد: بعد از اجرای بخشی از این قانون که یک سال و نیم از آن گذشت با نقایصی برخورد کردیم که بخشی به موانع قانونی برمی گشت که باید اصلاح می شد و بخشی هم به آئین نامه های اجرایی این قانون مربوط بود.

شریعتمداری تاکید کرد: این موضوع هم به صورت لایحه و هم طرح مجلس پیگیری شد و نمایندگان پیشنهادات اصلاحی را برای آن آماده کردند ضمن این که کلیات این طرح در اصلاح قانون تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به تصویب رسید و فردا هم جزئیات آن بررسی شده و نتیجه به صحن علنی فرستاده خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با تصویب این اصلاحیه می توانیم به طور قطع شرایط مطلوب تری برای پرداخت اعتبارات ارزان قیمت روستایی و عشایری ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است: بعد از ارائه پیشنهاد از سوی اعضای فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی جهت رفع ایرادات این قانون که مانع از ایجاد اشتغال برای جوانان شده بود، قرار بر این شد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گزارش کاملی در رابطه با موانع این قانون و عملکرد این وزارتخانه در خصوص ایجاد اشتغال پایدار به این فراکسیون ارائه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز