هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۷:۳۰
کد خبر: ۹۰۸۸۷۳
هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می شود
هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از پنجشنبه 18 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران کلید می خورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از پنجشنبه 18 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران افتتاح می شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «پیروز حناچی» شهردار تهران و «بهمن حسین زاده» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران حضور خواهند یافت.

شرکتهای فعال در این نمایشگاه در فضای تحت پوشش 15 هزار مترمربع از وزراتخانه ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی حضور خواهند یافت.

با تلاش های مستمر و رشد کمی و کیفی نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری ، این نمایشگاه در انجمن جهانی صنایع نمایشگاهی ( UFI ) و انجمن نمایشگاهی IAEE و انجمن تبلیغات آسیا (AAA) به ثبت رسید.

از اهداف این نمایشگاه می توان به  معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی وخارجی در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی، خدمات و صنایع وابسته، خودروهای سنگین، ماشین آلات عمرانی و راه سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودروهای مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری، مدیریت جامع شهری، مکانیزاسیون خدمات شهری، مبلمان و زیبا سازی شهری اشاره کرد.

 توسعه زیربناهای حمل و نقل شهری،  انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد ظرفیتهای جدید در بخش تولید رقابتی و نمایش دستاوردهای مورد نظر، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه  حمل و نقل کالا و مسافر و نیازمندی های کشور و فراهم کردن زمینه های لازم جهت سرمایه گذاری شرکتهای داخلی و خارجی نیز از اهدافی است که با برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری میسر می شود.

استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان صنعت حمل و نقل نیز حضور ویژه ای در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری خواهند داشت.

برگزاری جلسات B2B بین استارت آپ ها و تجار حوزه حمل و نقل در حاشیه هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری به منظور انعقاد تفاهم نامه های همکاری از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از 18 تا 21 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 17 میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز