انهدام ۴۷ باند سرقت در تهران/آخرین وضعیت کودک ۲ ساله مفقود شده در جنوب تهران

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۹:۵۳
کد خبر: ۹۱۰۴۱۸
انهدام ۴۷ باند سرقت در تهران/آخرین وضعیت کودک ۲ ساله مفقود شده در جنوب تهران
نشست خبری چهارمین مرحله از طرح کاشف در محل پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس پلیس پایتخت در ابتدای این نشست خبری گفت: پس از ۱ ماه کار و تلاش پلیسی و همچنین ۴۸ ساعت تلاش عملیاتی نیروهای پلیس در مجموع ۴۷ باند از سارقینی که اقدام به سرقت به عنف، زورگیری، گوشی قاپی، کیف قاپی، سرقت از منزل، اسید پاشی و سرقت مسلحانه می کردند دستگیر شدند.

رحیمی با اشاره به دستگیری ۱۸۷ نفر در چهارمین مرحله از طرح کاشف عنوان کرد: ۱۱ باند اقدام سرقت به عنف، ۱۵ باند اقدام به سرقت از منازل و مغازه ها می کردند که خوشبختانه منهدم شدند، همچنین ۱۰ باند سرقت خودرو، ۲ باند جعل و کلاهبرداری و یک گروه ۳ نفره که اقدام به اسید پاشی می کردند نیز در دام نیروهای پلیس قرار گرفتند و

۲ نفر نیز به جرم سرقت مسلحانه دستیگر شدند.

رحیمی در‌ پایان نیز افزود: ۱۱۹ نفر از افراد دستگیر شده دارای سابقه قبلی هستند که در مجموع به حدود ۳هزار سرقت اعتراف کرده اند، ۴ قبضه سلاح گرم جنگی و ۱۸۰ سلاح سرد نیز کشف و ضبط شده است، همچنین ۹ نفر مالخر نیز دستگیر شده اند، نکته جالب در این خصوص

۱ نفر سارق موتور سیکلت است که به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

01

سردار رحیمی درباره آخرین وضعیت کودک ۲ ساله مفقود شده در جنوب تهران توضیحاتی داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره آخرین وضعیت دختر بچه ۲ ساله‌ای که چند روز پیش در جنوب تهران مفقود شده است، گفت: تلاش همکارانم کماکان ادامه دارد و سرنخ‌های جدیدی در اختیار آن ها  قرار گرفته که بحث ربایش را رد می‌کند.

سردار رحیمی درباره طرح کاشف ۴ اظهار کرد: این طرح با فعالیت همکارانم در پلیس آگاهی فاتب و کارآگاهان پلیس در سطح شهر تهران اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در مجموع ۴۷ باند سارقان کیف قاپ، زورگیر، گوشی قاپ منهدم  و ۱۸۷ نفر دستگیر شدند،  افزود: ۱۱ باند اقدام به سرقت‌های به عنف اقدام می‌کردند و ۱۵ باند سرقت منزل نیز در دام پلیس افتادند.

سردار رحیمی گفت: علاوه بر این در طول اجرای این طرح، ۱۰ باند سرقت خودرو، ۲ باند جعل و کلاهبرداری، ۱ باند ۳ نفره اسید پاشی، ۱ باند سرقت خودرو منهدم و ۱۲ سارق فراری نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۹ نفر سابقه دار بودند و سارقان به ۳ هزار فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: ۹ مالخر در این طرح دستگیر شدند و یکی از سارقان به ۲۰۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد که خودش به تنهایی ۵ مالخر داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز