رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

برخورد با خودروهای سرعت بالا

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۲:۰۶
کد خبر: ۹۱۴۱۹۹
برخورد با خودروهای سرعت بالا
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها هنوز هماهنگ با برنامه‌های مصوب ستاد مبارزه با قاچاق کالا حرکت نکرده‌اند؛ به عنوان مثال در گمرک عقب ماندگی کاری داریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی مؤیدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه پنج دستور جلسه را بررسی کردیم و پیشرفت سامانه های قاچاق کالا و ارز را مورد بررسی جمع حاضر قرار دادیم.

وی افزود: در ارائه گزارش‌هایی که اعضای جلسه داشتند مشخص شد که بعضی از دستگاه ها خوب پای کار هستند و در خور تقدیر و تشکر بودند مانند شرکت هواپیمایی کشور، ناجا، وزارت جهاد و صمت.

بیشتر بخوانید:

مایعات موجود در خودرو می‌توانند باعث مرگ شما شود!

ترمز پای چپ و گردش پاندولی؛ دو تکنیک مؤثر در شرایط کم‌فرمانی

هفت اشتباه متداول هنگام خرید خودرو

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: متأسفانه برخی دستگاه ها هنوز هماهنگ با برنامه مصوب شده حرکت نکرده اند، به عنوان مثال در گمرک عقب ماندگی کاری داریم و همچنین در برخی از حوزه های وزارت صمت و جهاد و وزارت راه، این عقب ماندگی کاری مشاهده می شود.

مؤیدی تصریح کرد: مبحث بعدی که در دستور کار قرار دادیم خودروهای شوتی (خودروهای سرعت بالا) بودند که این خودروها با سرعت غیرقانونی اقدام به حمل کالای قاچاق می کنند و در جهت برخورد با این پدیده زشت و غیرقابل قبول قرار شد تا برخوردهای لازم تدوین و اعمال می شود.

نظر شما