مزاحم تلفنی پس از ۲هزار بار تماس با پلیس بالاخره دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۴:۳۴
کد خبر: ۹۱۴۵۶۴
مزاحم تلفنی پس از ۲هزار بار تماس با پلیس بالاخره دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که بصورت مکرر و تلفنی برای پلیس ۱۱۰ ایجاد مزاحمت کرده بود خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی اعلام اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز ، ایجاد مزاحمت می نماید، موضوع از سوی مسئولین استان در مراجع قضائی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

وی افزود : متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در ماموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام م.ب توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را در سابقه خود داشته و متواری می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از تلاش های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی متهم برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.

سرهنگ بهدانی فرد اظهار داشت : فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمت‌های برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می شود.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت : مشکلات خانوادگی و تاثیرات روحی و روانی در محیط های ناآرام خانه و خانواده و همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تاثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابه هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای ماموریت های سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

نظر شما