عضور هیات رئیسه مجمع ملی جوانان:

برنامه‌های معاونت جوانان برای جوانان کشور مفید بوده/ به جوانان‌مان هویت مجدد بخشیده شده است

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۲:۴۸
کد خبر: ۹۱۴۵۷۲
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان گفت: نکته ای همواره برای جوانان قابل لمس است مبحث ایستادگی مهندس تندگویان در خصوص احقاق حق جوانان بوده، یعنی ایشان به صورت کاملا استوار از پیگیر مطالبات جوانان بوده و حتی مقابل مسئولینی که تمایل به همکاری با جوانان نداشتند ایستادگی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن انصاری، از اعضای هیات رئیسه مجمع ملی جوانان و عضو مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز، با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جوانان و از سوی معاونت جوانان وزارت ورزش تا به امروز برنامه‌های مفید و مثبتی بوده است، به خبرنگار برنا گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد برگزاری اولین دوره انتخابات مجمع ملی جوانان به بهترین شیوه بوده‌ایم که تبدیل به یکی از بزرگترین دستاوردهای این حوزه شده و در همین راستا نیز موجب به وجود آمدن تحولات عظیمی در مبحث هویت بخشیدن مجدد به جوانان بوده است.

او ادامه داد: همچنین در زمان حضور تیم جوان معاونت جوانان شاهد اهمیت دادن به این حوزه از سوی بیشتر مسئولین کشوری از جمله دولتمردان بوده‌ایم برای مثال معاون اول ریاست محترم جمهور در اولین دوره انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد کشور حضور داشتند که این موضوع خود نقطه عطفی بسیار با اهمیت در خصوص اعتماد به جوانان بوده است. با قاطعیت می‌توان گفت بیشتر جوانان کشور از عملکرد معاونت جوانان وزارت ورزش با سکانداری مهندس تندگویان رضایت دارند و امیدوارند فعالیت‌های مستمر این تیم جوان همچنان ادامه یابد.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان در ادامه با اشاره به این موضوع که هیچ‌کدام از بخش های اداری در دولت و یا ارگان‌های دیگر خالی از نقص نیست اظهار کرد: تمامی افراد و بخش‌ها و سازمان‌ها دارای نکات مثبتی هستند و در کنار آن نیز نکات منفی را به خود اختصاص داده‌اند اما چیزی که در معاونت جوانان بسیار مشهود است مبحث خلاقیت و خوش فکری مهندس تندگویان و مدیرکل‌های ایشان است به شکلی که همواره در پی رفع نواقص و مشکلات جوانان بوده‌اند و تا جایی که توانسته‌اند در کنار جوانان حضور داشتند. این حضور ناشی از تخصص و جوانگرایی است که در بدنه وزارت ورزش و این معاونت به صورت جدی انجام شده است.

عضو مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: نکته‌ای همواره برای جوانان قابل لمس است مبحث ایستادگی مهندس تندگویان در خصوص احقاق حق جوانان بوده، یعنی ایشان به صورت کاملا استوار پیگیر مطالبات جوانان بوده و حتی مقابل مسئولینی که تمایل به همکاری با جوانان نداشتند ایستادگی کردند.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: اگر ارزیابی درستی را از عملکرد معاونت جوانان در زمان تصدی این پست توسط مهندس تندگویان داشته باشیم باید گفت عملکردی قابل قبول بوده است، هرچند انتقاداتی نیز وارد است که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد از جمله استفاده از معاونین جوان در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های مختلف کشور که البته باید انتخاب افراد بر اساس شایستگی و تخصص باشد. همچنین مبحث دیگر ایجاد دغدغه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است، یعنی همانطوری که حضور جوانان شایسته برای معاونت جوانان تبدیل به یک دغدغه شده پس در ادارات کل نیز این دغدغه و این حضور نهادینه شود که امیدواریم با حضور و پیگیری‌های تیم معاونت جوانان این کار هم به ثمر بنیشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز