حادثه فجیع برای دانش آموز یزدی/پاره شدن پرده گوش با سیلی معلم

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۴:۴۶
کد خبر: ۹۲۰۴۴۸
حادثه فجیع برای دانش آموز یزدی/پاره شدن پرده گوش با سیلی معلم
سیلی که معلم به گوش دانش آموز یزدی نواخت پرده گوش او را پاره کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آسیب وارده به گوش این دانش آموز نیاز به عمل جراحی داشت که خانواده وی به رغم توان مالی بسیار ضعیف، عمل مربوطه را انجام داده اند و همچنین از معلم خاطی نیز شکایت کرده اند.

بنابر اظهارات مادر این دانش آموز، فرزندش از شوک این حادثه نه حرف می زند، نه غذا می‌خورد و واکنشی در برابر اطرافیان ندارد.

وی عنوان کرده است که مدرسه و آموزش و پرورش هیچگونه برخوردی با معلم خاطی نداشته اند و تنها در پی مسکوت نگه داشتن حادثه هستند. این در حالی است که دیگر توان پرداخت هزینه های مربوط به پیگیری ماجرا در پزشکی قانونی را نداریم.

این اتفاق در حالی رخ داده است که «محسن گلستانی فر» مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: تنبیه بدنی دانش آموزان خط قرمز اداره کل و وزارت آموزش و پرورش است و حتما با فرد خاطی در این خصوص برخورد جدی می‌شود.

در اخبار منتشر شده در خصوص ماجرای قبلی آمده بود که فرد مضروب دانش آموز پایه هفتم یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد بوده که بعد از تحمل سیلی معاون مدرسه پرده گوشش پاره شده است و ماجرای فعلی در یکی از دبستان های یزد رخ داده است.

گرچه در مورد مشابه قبلی پیگیری ها از سوی وزارتخانه نیز دنبال شد اما به نظر می‌رسد نهادهای متولی در استان و وزارت آموزش و پرورش باید چاره ای برای جلوگیری از سریالی شدن این سیلی ها در یزد بیاندیشند.


منبع: ایلنا

 

نظر شما