حضور نیروی انتظامی تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۴:۳۳
کد خبر: ۹۲۱۶۳۶
حضور نیروی انتظامی تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یگان‌های انتظامی از ابتدای وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده حضور داشتند، گفت: تا برقراری وضعیت کاملا عادی و امنیت کامل، پلیس در منطقه حضور دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین عبدی روز شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده میانه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس به عنوان یگان فوریتی قبل از ساعت سه بامداد دیروز در روستاهای زلزله زده حضور یافت و بلافاصله با استقرار ایست بازرسی و پاسگاه جهت برقرای امنیت در این مناطق مستقر شد و هم اکنون امنیت کامل در مناطق آسیب دیده برقرار است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه تردد روان در محورهای مناطق آسیب دیده با حضور موثر ماموران پلیس راهور میسر شده است،افزود: از عموم شهروندان تقاضا می کنیم که در صورت نداشتن کار ضروری از حضور در منطقه خودداری کنند تا گروه های امدادرسان به سهولت رفت و آمد کرده و دستگاه های خدمات رسان نیز در انجام وظایف خود با مشکل مواجه نشوند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۵۲۹ نفر مجروح شدند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است.این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز