اخطاریه سازمان هواشناسی:

وقوع رگبار شدید باران در چهار استان

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۹:۴۲
کد خبر: ۹۲۱۷۸۴
وقوع رگبار شدید باران در چهار استان
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای ضمن پیش‌بینی رگبار شدید باران برای روز یکشنبه در مناطقی از استان‌های کرمان، فارس و هرمزگان به ساکنان این مناطق توصیه کرد ضمن احتیاط در ترددهای خود از اسکان در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در اخطاریه سازمان هواشناسی کشور آمده است، روز شنبه ۱۸ آبان‌ماه، برای نیمه‌جنوبی کرمان، شرق و جنوب فارس، هرمزگان و سواحل آن، شرق خلیج فارس و جزایر آن و تنگه هرمز، بارش ۴۰ تا ۶۰ میلیمتری و روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه برای غرب هرمزگان و سواحل آن، شرق خلیج فارس و جزایر آن و تنگه هرمز، بارش ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متری باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اخطاریه، اثر این بارندگی‌ها شامل آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی، متلاطم‌شدن دریا و اختلال در تردد دریایی خواهد بود و از این رو به ساکنان این مناطق توصیه می‌شود، هنگام تردد احتیاط لازم را به کار بندند و از توقف در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

سازمان هواشناسی همچنین به مالکان شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی کوچک نیز توصیه کرده است که از تردد در طول این دو روز خودداری کنند و اقدامات پیشگیرانه را به کار بندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز