معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

امدادرسانی به ۱۵۳ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۷:۵۲
کد خبر: ۹۲۲۲۲۱
امدادرسانی به ۱۵۳ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۵۳ متاثر از سیل و آبگرفتگی در دو استان کرمان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حامد سجادی، در تشریح عملیات سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته افزود: ۲ استان کرمان و هرمزگان در این مدت متاثر از این حوادث بوده و امدادگران هلال احمر در یک شهر و یک محور کوهستانی خدمات امدادی لازم را به هموطنان ارائه کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به ۱۵۳ و اسکان اضطراری ۲۲ نفر، توضیح داد: همچنین تخلیه آب از ۱۹ واحد مسکونی انجام و ۹ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب، رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۳۱ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در قالب ۶ تیم در این عملیات شرکت داشتند.

سجادی اضافه کرد: امدادرسانی در شهر بندرعباس همچنان ادامه دارد و نیروهای امدادی سراسر این استان در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از عموم هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان های یادشده خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده برای امدادرسانی با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز