دستبند پلیس بر دستان باند ۸ نفره سارقان مسلح خودرو و لوازم خودرو

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۵:۰۸
کد خبر: ۹۲۲۴۴۰
دستبند پلیس بر دستان باند ۸ نفره سارقان مسلح خودرو و لوازم خودرو
رئیس کلانتری 146 حکیمیه از انهدام باند 8 نفره سارقان خودرو و لوازم خودرو خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 2 دستگاه خودروی سواری سرقتی و تعدادی لوازم خودرو و سلاح سرد و گرم کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "سهراب مهدوی پور" در توضیح این خبر، بیان داشت: چندی پیش تیم عملیات کلانتری موفق به دستگیری 4 تن از اعضای باند 8 نفره سارقان خورو و لوازم خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی شدند که شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند نیز در دستور کار ماموران کلانتری 146 حکیمیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پاتوق سایر متهمان در محدوده کلانتری حکیمیه شناسایی شد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از آن محل نیز اخذ شد.

وی گفت: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته مشاهده کردند که سایر متهمان این باند با یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما قصد ورود به پاتوقشان دارند که در استعلام گرفته شده از پلاک انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و یک هفته پیش از شهرستان پردیس سرقت شده است.

مهدوی پور تصریح کرد: بلافاصله طرح مهار و دستگیری متهمان انجام و ماموران اعزامی موفق شدند هر 4 متهم را در پاتوقشان دستگیر و در بازرسی از آن محل، علاوه بر کشف تعدادی ابراز و آلات لوازم خودرو ، 2 قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم به همراه تجهیزات مربوط کشف کنند.

رئیس کلانتری حکیمیه با اشاره به انهدام باند 8 نفره سارقان خودرو و لوازم خودرو، گفت: تا کنون 2 دستگاه خودروی سرقتی و تعدادی لوازم خودرو از مخفیگاه متهمان کشف شده است و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه متهم اصلی پرونده به مدت سه ماه است از زندان آزاده شده است، خاطر نشان کرد: اعضای این باند 8 نفره برای کشف سایر جرائم در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفته اند.

نظر شما