مدیر روابط عمومی منطقه ۶ مطرح کرد:

اخطار شهرداری منطقه ۶ به دانشگاه علوم پزشکی تهران

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۱:۱۷
کد خبر: ۹۲۳۵۴۳
اخطار شهرداری منطقه ۶ به دانشگاه علوم پزشکی تهران
محمدحسین پناهی از اخطار شهرداری منطقه 6 به دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سوزاندن اجساد حیوانات در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدحسین پناهی، مدیر روابط عمومی منطقه 6 شهرداری تهران، با اشاره به سوزاندن لاشه حیوانات در دانشگاه علوم پزشکی تهران و گلایه همسایگان دانشگاه گفت: شهردار ناحیه، مسئول محیط زیست منطقه 6 و مسئول ساماندهی منطقه با همسایگانی که شکایت داشته‌اند به دانشگاه علوم پزشکی رفته‌اند و با مسئولین ذیربط صحبت کردند.

او افزود: اخطار لازم از سوی منطقه 6 به دانشگاه داده شده و قرار است تا مسئولین دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اصلاح سیستم‌ها، فعالیت لازم را انجام بدهند.

پناهی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه معتقدند سیستم‌شان بهترین سیستم‌های موجود است، گفت: با این حال بنا شد بازدید تخصصی انجام شود و مسئولین امر طی بازدید از فضا، مکانیزم ها را ملاحظه کنند.

او تاکید کرد: اداره محیط زیست منطقه هم قرار است به موضوع ورود پیدا کند. چراکه موضوعی تخصصی است و شهرداری از حیث مسئولیتش به عنوان حفظ حقوق شهروندان این پیگیری را انجام می‌دهد و ورود پیدا می‌کند اما به صورت تخصصی باید توسط مجموعه محیط زیست پیگیری شود.

پناهی اضافه کرد: البته دانشگاه تهران دو دانشکده محیط زیست و بهداشت محیط دارد و در آنجا افراد متخصص حضور دارند.

او در پایان گفت: مدیریت شهری این مطالبه مردمی را تا زمان رفع معضل دنبال خواهد کرد. انتظار داریم تا این مشکل توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفع شود.

425b63aa-26ce-41f2-a6fc-45706b27a476

نظر شما