سهمیه بندی بنزین به کدام خودروها تعلق نمی گیرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۲:۰۹
کد خبر: ۹۲۴۹۱۸
سهمیه بندی بنزین به کدام خودروها تعلق نمی گیرد؟
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت نداریم و تمامی جایگاه ها تحت رصد و کنترل هستند و تا کنون خروج از مدار هیج کدام از جایگاه ها گزارش نشده است. در حال حاضر شرایط جایگاه های عرضه بنزین عادی بوده و هیچ مشکلی برای تامین و توزیع بنزین وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فاطمه کاهی گفت: تا کنون هیچ جایگاهی در کشور به علت ازدحام جمعیت و یا مشکل فنی از مدار خارج نشده و تا به الان گزارشی در این‌باره نداشته ایم. همچنین جزئیات سهمیه بندی خودروهای مسابرفر خطی و بین شهری، آژانس های مسافربری و آموزشگاه های رانندگی به زودی و در زمانی که تصمیمات نهایی اخذ شود، طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.

خودروها و موتورسیکلت های فرسوده سهمیه بندی بنزین دریافت نمی کنند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: طبق قانون موتورسیکلت ها با سن بالای 10 سال و خودروهای با سن بالای 25 سال فرسوده محسوب شده و سهمیه بنزین به آنها تعلق نمی گیرد و باید بنزین آزاد بزنند. در این زمینه ما مجری قانون هستیم و در صورت اتخاذ تصمیم جدید آن را به شهروندان اعلام می کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: محدودیت 20 لیتری کارت سوخت جایگاه داران برداشته شده و مردم در صورت استفاده از کارت جایگاه ها، می توانند در هر نوبت تا 60 لیتر سوخت گیری کنند.

نظر شما