هوا تهران تا چه زمانی آلوده است؟

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۸:۲۲:۰۳
کد خبر: ۹۲۷۶۹۵
هوا تهران تا چه زمانی آلوده است؟
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز چهارشنبه، به علت پایداری جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی با اشاره به تداوم آلودگی هوا تهران گفت: تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر خواهد بود. حداکثر دما در پایتخت ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما فردا صبح ۱ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

او ادامه داد: امروز در استان‌های گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق کشور بارش باران پراکنده و خفیف خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از آخر وقت امروز و فردا، برای بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بخش‌هایی از اصفهان و شمال خلیج فارس بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات این استان‌ها بارش‌ها به صورت برف و پراکنده خواهند بود.

او با اشاره به وضعیت جوی در سواحل دریای خزر ادامه داد: از روز دوشنبه تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

رفیعی اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر روز چهارشنبه از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود. روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق، در بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور، بارش باران و برف پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه جدید برای مناطق جنوبی کشور علاوه بر بارش، رعدوبرق و وزش باید شدید موقتی نیز به همراه خواهد داشت.

او با اشاره به گرم‌ترین و سردترین مرکز استان‌ها گفت: سردترین مرکز استان زنجان با دمای ۶ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای ۲۷ درجه بالای صفر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز