اجرای حکم محیط بان کرمانی که ۱۰ سال قبل، مرتکب قتل شده‌بود!

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۷۷۴
اجرای حکم محیط بان کرمانی که ۱۰ سال قبل، مرتکب قتل شده‌بود!
حکم اعدام محیط بان کرمانی، به دلیل قتل ۱۰ سال قبل و تشخیص قاضی پرونده درباره عمدی بودن آن، دیروز اجرا شد. اگرچه، قبل از اجرای حکم، مدیر کل استان و دیگر محیط بانان، از خانواده مقتول تقاضای عفو کردند، اما تلاش آنان نتیجه ای نداشت و بامداد روز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸ حکم اعدام آقای افضلی در کرمان اجرا شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، ضمن تسلیت به خانواده افضلی و محیط بانان کشور گفت: با اینکه محیط بان، خارج از ساعت شیفت و محدوده محیط بانی اقدام به قتل یک شکارچی کرده بود، اما در ده سال گذشته، تمام تلاش کارکنان و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست، این بود که از خانواده مقتول رضایت بگیرند اما امکان این کار میسر نشد.

 محبت خانی با ذکر این موضوع که محیط بان مذکور، خارج از شیفت و محدوده محیط بانی و مقابل منزل یک شکارچی، او را به قتل رسانده بود، گفت: قاضی پرونده پس از چند جلسه دادگاه و رسیدگی به پرونده، رای به عمدی بودن قتل داد؛ هرچند که تا شب قبل از اجرای حکم، مدیر کل استان و دیگر محیط بانان از خانواده مقتول طلب عفو کردند، اما تلاش آنان نتیجه ای نداشت و صبح روز پنجشنبه حکم اعدام اجرا شد.

نظر شما