به مناسبت روز جهانی معلول:

برگزاری آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده در منطقه ۱۹

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۱:۳۷
کد خبر: ۹۳۰۸۹۱
برگزاری آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده در منطقه ۱۹
مراسم بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده ویژه افراد کم توان و معلول چهارشنبه در سرای محله بهمنیار منطقه 19 برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه استفاده برابر و عادلانه از فضاهای شهری را از اهداف اجرایی این طرح اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته مناسب سازی، 6 بوستان منطقه شامل فاز نخست بوستان 22 بهمن بعثت، باران، الجواد، امید و نعمت آباد مناسب سازی شد.

 همچنین مناسب سازی معابر شکوفه، شهرداری جنوبی، شقایق ودولتخواه شمالی در قالب اجرای فعالیت هایی همچون احداث 620 متر مسیر ویژه نابینایان، لکه گیری و مرمت 2100 متر مربع کفپوش معیوب، احداث 2400 متر مربع پیاده رو، احداث محل پارک معلولین و پوشاندن انهار در محل اتصال پیاده رو به سوار رو تکمیل شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گفته وی مناسب سازی سرای محله شهید کاظمی و ورودی سرای محلات شریعتی جنوبی و شکوفه جنوبی و ساختمان شهرداری ناحیه 5، تجهیز و راه اندازی 12 دستگاه آسانسور در ساختمان های سرای محلات و ساختمان های شهرداری نواحی و حذف 40 دستک فلزی از پیاده روهای سطح منطقه از دیگر اقدامات اجرایی به منظور ایمن سازی فضاهای عمومی و سهولت تردد معلولان و افراد کم توان است.

توکلی یادآور شد: به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده، روز چهارشنبه 13 آذر مراسمی با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری منطقه و نیز 100 نفر از اعضای کانون معلولان در سالن آمفی تئاتر سرای محله بهمنیار برگزار می شود.

برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای معلولان، استقرار ایستگاه سلامت، برپایی غرفه بازی و خلاقیت کودکان و ایستگاه ورزشی از برنامه های جانبی این مراسم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز