فرار راننده پس از کشتن عابر پیاده

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۰:۱۱
کد خبر: ۹۳۱۰۹۰
فرار راننده پس از کشتن عابر پیاده
جانشین پلیس‌راه استان زنجان گفت: یک عابر پیاده در اثر تصادف با کامیون، جان خود را از دست داد و راننده خاطی نیز از محل متواری شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جانشین پلیس‌راه استان زنجان گفت: یک عابر پیاده در اثر تصادف با کامیون، جان خود را از دست داد و راننده خاطی نیز از محل متواری شد.

محمدعلی عظیمی اظهار کرد: برخورد کامیون با عابر پیاده در محور زنجان ــ خرم‌دره منجر به مرگ عابر پیاده شد. این تصادف در ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه به وقوع پیوست و راننده کامیون پس از حادثه متواری شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل متواری شدن راننده کامیون، علت حادثه به طور دقیق مشخص نبوده و در دست بررسی است، تصریح کرد: به احتمال زیاد عدم توجه به جلوی راننده کامیون منجر به این حادثه شده است.

جانشین پلیس‌راه استان زنجان همچنین از وقوع ۳ تصادف واژگونی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تصادفات در محورهای آزادراه‌های زنجان ــ قزوین و زنجان ــ تبریز و محور زنجان ــ میانه رخ داده است.

این مسئول، علت این تصادفات را تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد و گفت: سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی از عوامل اصلی تصادفات هستند و لازم است رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایند باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز