کشف ۲۲۰ هزار قلم انواع و اقسام کالای قاچاق

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۷:۳۳
کد خبر: ۹۳۱۳۷۱
کشف ۲۲۰ هزار قلم انواع و اقسام کالای قاچاق
نشست خبری سی امین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار رحیمی، در ابتدا این‌نشست خبری گفت: خوشحالیم که پس از چندین روز آلودگی هوا باد و باران بالاخره توانست مشکلات را حل کند.

رئیش پلیس پایتخت در خصوص اجرای مرحله ۳۱ طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از شنبه هفته گذشته با تلاش و همت همکارانمان در پلیس پیشگیری با اجرای ۳۷۵ حکم قضائی توانستیم ۷۷۹ نفر از سارقین، زورگیران، مالخران، سارقین به عنف منزل، لوازم خودرو و موبایل قاپ دستگیر کنیم.

رحیمی افزود: بالغ بر ۸ هزار اموال مسروقه مردم در این مرحله کشف شده است و انشالله این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که ۱۱۴۸ پرونده سرقت تعیین تکلیف شده بود کشف شده و ۳۰ باند در کلانتری های و پلیس پیگیری پایتخت منهدم شده است، تصریح کرد: ۸۵ درصد اموال مکشوفه شناسایی شده که به مالکان تحویل خواهد داده شد.

رییس پلیس پایخت در خصوص سلاح های کشف شده عنوان کرد: ۶ قبضه سلاح گرم و ۱۷۰ فشنگ و ۵۱ قبضه سلاح سرد نیز در این مرحله از طرح کشف شده است.

وی ادامه داد: از تمامی سارقان دستگیر شده، حدود ۳۷۶ نفر دارای سابقه جرم هستند که از ۲ بار تا تعداد زیاد دستگیر شده اند و به زندان رفته اند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این موضوع که ۳۸ نفر قاچاقچی عمده کالا دستگیر شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۲۲۰ هزار قلم کالای قاچاق کشف و ۷ باند نیز منهدم که ارزش ریالی این اموال بالغ بر ۲۰۴ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی با بیان این موضوع که ۲۷۳ نفر خرده فروش دستگیر شده اند و ۱۶/۵ کیلو مواد مخدر کشف شده است، خاطرنشان کرد: طرح های رعد با جدیت و رفع معایب طرح های اجرا شده در گذشته دنبال می شود و با تمام توان در مقابل سارقان و مجرمین و کسانی که نظم جامعه را مختل می کنن خواهد ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز