مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

اعلام وضعیت شکایات استان‌های معترض به انتخابات مجامع سازمان‌های مردم نهاد جوانان تا چهارشنبه هفته آینده/ برگزاری انتخابات در ۲۸ استان کشور

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۳۱۶۷۶
اعلام وضعیت شکایات استان‌های معترض به انتخابات مجامع سازمان‌های مردم نهاد جوانان تا چهارشنبه هفته آینده/ برگزاری انتخابات در ۲۸ استان کشور
سالک در خصوص شکایات 7 استان به روند برگزاری انتخابات گفت: چهارشنبه هفته آینده وضعیت شکایات استان‌های معترض مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در خصوص نتایج دومین دوره انتخابات مجامع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: با برگزاری انتخابات در 3 استان تهران، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه پرونده انتخابات مجامع سازمان‌های مردم نهاد جوانان به طور کامل بسته خواهد شد.

او ادامه داد: در حال حاضر انتخابات به شکل موفق در 28 استان برگزار شده است و منتخبین سمن‌های جوانان در 28 استان به شکل کامل انتخاب شده‌اند. از این تعداد 7 استان اعتراضات و شکایاتی در خصوص روند برگزاری انتخابات داشتند که در ستاد مرکزی در حال بررسی آن‌ها هستیم.

سالک در خصوص شکایات این استان‌ها به روند برگزاری انتخابات عنوان کرد: باتوجه به اینکه در مورد زوایای مختلف موضوع اطلاعات کافی کسب نکرده‌ایم، نیازمند این هستیم که در ستاد مرکزی انتخابات ابعاد مختلف ماجرا را بررسی کنیم بنابراین در حال حاضر قادر به اظهار نظر در این مورد نیستیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان آذرماه نتیجه بررسی‌هایمان مشخص و اعلام شود. همچنین در نظر داریم برای استان‌هایی که شکایتی دریافت نکرده‌ایم تائیدیه انتخابات صادر کنیم که تا هفته آینده اعتبارنامه‌ها به استان‌های مربوطه صادر خواهد شد.

او ادامه داد: این درحالی است که در روزهای گذشته برخی از استان‌ها، انتخابات داخلی برای انتخاب رئیس مجمع‌شان را هم برگزار کردند و در روزهای آینده سایر استان‌ها نیز روسای جدید مجمع استان‌شان را معرفی خواهند کرد. 

سالک در پایان خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته آینده وضعیت شکایات استان‌های معترض مشخص خواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی پس از پایان انتخابات کامل استان‌ها منتشر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز