آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکان اعلام شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۶:۱۷
کد خبر: ۹۵۰۷۹۸
آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکان اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی پزشکان از روز سه شنبه، ۲۴ دی آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه، ۲۶ دی ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درخصوص آخرین آمار دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه هفتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت ویژه پزشکان متخصص اظهار کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز، ۲۵ دی  از ۲۳۳ نفر شرکت کننده در آزمون ۱۵۲ نفر نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: این آزمون بر اساس برنامه زمانی مشخص شده در صبح روز جمعه، ۲۷ دی ۹۸ در ۲۲ مرکز استان به شرح جداول مندرج در اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شده است برگزار می‌شود.

توکلی در ادامه گفت: توزیع کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه، ۲۴ دی آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه، ۲۶ دی ادامه دارد.

او در ادامه افزود: در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۳۳ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۴۳ نفر زن و ۹۰ نفر مرد هستند.

توکلی یادآوری کرد: بدیهی برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسانامه عکس‌دار الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه بیان کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و در ورودی حوزه‌های امتحانی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح بسته خواهد شد؛ لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های حوزه امتحانی در محل حاضر باشند.

نظر شما