توقیف خودروی حامل کالای قاچاق میلیاردی در ساوه

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۵:۳۱
کد خبر: ۹۵۱۴۰۷
توقیف خودروی حامل کالای قاچاق میلیاردی در ساوه
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف محموله پارچه و رنگ موی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 845 میلیون ریالی از یک دستگاه خودروی سواری، در عملیات پلیس شهرستان ساوه خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یوسف سپهوند اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز روز گذشته مأموران آگاهی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروس سواری حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه‌ریزی هدفمند، موفق به شناسایی و متوقف کردن آن شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، راننده خودرو اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق مأموران مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت و خودروی مذکور فاقد مدارک معتبرقانونی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خوروی توقیفی، ۵۲ طاقه پارچه و مقادیری رنگ آرایشی خارجی قاچاق کشف شد.

سپهوند با اشاره به حرکت این خودروی توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران گفت: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و 845 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با تأکید برعزم راسخ پلیس استان در مبارزه قاطع و هدفمند با مفسدان اقتصادی و روند کامل عرضه کالاهای قاچاق از تولید تا توزیع افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز