اعلام شرایط فروش سایپا ویژه بهمن ماه ۹۸

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۳:۱۱
کد خبر: ۹۵۳۲۶۴
اعلام شرایط فروش سایپا ویژه بهمن ماه ۹۸
خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیرو اطلاعیه منتشر شده توسط گروه سایپا، نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرده است:

برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، پیش فروش های جدیدی از سوی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد. گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 20 درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح پیش فروش خواهد کرد.

به گفته بابایی هر مشتری می تواند با کد ملی و کد پستی در این پیش فروش سایپا یک خودرو خریداری کند.

شرایط فروش سایپا کوییک ویژه 3 آذر 98

سایپا در حدود یک ساعت قبل از ارائه طرح فروش سایپا کوییک با رینگ فولادی و بدون فرمان برقی با قیمت 61 میلیون و 220 هزار تومان و با ارائه 5 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان خبر داد. این طرح فروش با شرط باقی ماندن سند خودرو برای یکسال در رهن شرکت ارائه شده است و نحوه پرداخت با ارائه 3 چک چهار ماه خواهد بود.

کوییک شرایط فروش

سایپا در حالی تاریخ تحویل کوییک را 30 روز پس از پذیرش اسناد عنوان کرده است که برخی از متقاضیان از عدم تحویل خودروهای فروش فوری خود، هفت ماه پس از ثبت نام در طرح های فروش سایپا خبر می دهند.

تاخیر یک ماهه در تحویل فروش فوری خودرو

حسین سعیدی، در خصوص تاثیر طرح‌های پیش فروش خودرو بر روند بازار گفت: «به دلیل تحریم‌ها، تعداد زیادی از خودروهای پرطرفدار از برنامه تولید خودروسازها حذف شد و آنها مجبور شدند خودرو جایگزین به مشتریان پیشنهاد کنند در حالیکه ظرفیت تولید آنها محدود است و همین امر باعث شد که حجم تعهدات آنها ناگهان افزایش پیدا کند.»

وی ادامه داد: «این سیاست سبب شد که خودروسازها نتوانند به موقع خودروها را تحویل دهند البته دستگاه‌های نظارتی بر این  نوع فروش نظارت دارند و خودروسازها فقط می‌توانند بخشی از تولیدات خود را پیش فروش کنند.»

وی در خصوص زمان تحویل تعهدات گفت: «از زمانیکه طرح جایگزین خودروهای مشمول تحریم اجرا شد، شاهد به تعویق افتادن تعهدات هستیم. از سوی دیگر کمبود قطعات یدکی نیز فشار زیادی به خودروسازها وارد می‌کند به طوری که در فروش‌های نقدی که موعد تحویل 30 روزه است برخی اوقات تا 60 روز هم طول می‌کشد تا خودرو را تحویل دهند، در پیش فروش نیز از 3 تا 6 ماه معمولا دیرکرد وجود دارد.»

وی در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار گفت: «متاسفانه بازار به گونه‌ای است که به دنبال بهانه برای افزایش قیمت است و تا خبر یا یک حرکت منفی رخ می‌دهد قیمت‌ها بلافاصله روند افزایشی به خود می‌گیرند هفته گذشته به دلیل اتمام مجوزهای پلاک‌گذاری خودروسازها چند روز روند پلاک به تعویق افتاد و تا دیروز فقط سایپا توانسته مجوز پلاک گذاری را دریافت کند همین امر باعث شد که قیمت‌ها دوباره افزایش پیدا کند.»

عضو اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل در پایان پیش بینی کرد که در صورت بازگشت روند عادی پلاک گذاری قیمت خودرو به ثبات برسد.

شرایط فروش سایپا برای خودرو کوییک R ویژه بهمن 98

به اطلاع متقاضیان محصولات شرکت سایپا می‌رساند، شرایط فروش فوری اقساطی خودرو کوییک دو رنگ R به صورت اینترنتی در روز سه شنبه مورخ 98/11/01 راس ساعت 10 صبح به شرح جدول ذیل فعال می‌گردد.

تحویل خودرو 30 روز پس از پذیرش است.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز