نقشه‌های دشمن با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبدیل به یأس شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۸:۵۴
کد خبر: ۹۶۳۱۶۰
نقشه‌های دشمن با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبدیل به یأس شد
اسکندر مؤمنی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه در 40 سال گذشته شدیدترین تحریمها و بزرگ‌ترین سنگ‌اندازی‌های دشمن علیه مردم بزرگ ایران اعمال شد، اظهار کرد: مردم عزیزمان با وجود فشارها و تحریمهای ظالمانه از مسیر و اهداف انقلابی خود عقب‌نشینی نکردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: حضور باشکوه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه، اقتدار و عظمت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد و این حضور غرورآفرین تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به یأس و نامیدی تبدیل کرد و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند، گفت: در این شرایط حساس، در کنار تمام گامهایی که برای رشد اقتصاد و رونق تولید برداشته می‌شود، برگزاری این انتخابات در سطح نظام جمهوری اسلامی و با حضور مردم، ثابت خواهد کرد که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت امر مسلمین هستند.

این مقام مسئول به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: تقارن باشکوه 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلاور و پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور پیوند عمیق و معنادار انقلاب اسلامی با فرهنگ مقاومت و حمایت از مستضعفین جهان است.

مؤمنی یادآور شد: قدردان خون شهدا هستیم و با جان و دل راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز