فوت معلم سر کلاس درس

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۵:۲۰
کد خبر: ۹۶۳۷۰۹
فوت معلم سر کلاس درس
خانم معلم کلاس پنجم ابتدایی سر کلاس درس دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ زویا حاجی‌نژاد معلم حق‌التدریس دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدایی دبستان دخترانه شاهد نیک‌اندیشان ناحیه یک یزد روز دوشنبه 21 بهمن در کلاس درس دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیام تسلیتی نوشت: «بیش از ۷۷۰ هزار معلم در کشور عزیزمان برای آموزش فرزندان این مرز و بوم همه روزه در کلاس‌های خود از عمر و زندگی خویش برای آموزش‌ و پرورش کودکان سرزمین عزیزمان صادقانه تلاش می‌کنند و با عشق و علاقه‌ای وصف‌ناپذیر در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور کوشش می‌کنند که در این راه گاه جان خود را برای رسیدن به این هدف مقدس تقدیم می‌کنند.

خبر غم‌انگیز درگذشت همکارمان سرکار خانم زویا حاجی نژاد، که از معلمان فرهیخته شهر یزد بودند در کلاس درس و در حال تدریس به دانش آموزان دچار ایست قلبی و فوت شد، موجب اندوه و ناراحتی خانواده بزرگ فرهنگیان کشور شد.

اینجانب این اتفاق تلخ را به همه همکاران فرهنگی‌ام، خصوصا فرهنگیان شهر یزد، دانش آموزان کلاس سرکار خانم زویا حاجی نژاد که شاهد این اتفاق و درگذشت معلم عزیزشان بودند و خانواده آن معلم از دست رفته تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ  برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم».

نظر شما