چرا باید شلخته‌ها به خود افتخار کنند؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۱:۰۵
کد خبر: ۹۶۴۰۴۹
چرا باید شلخته‌ها به خود افتخار کنند؟
شلختگی باعث می شود تا خلاقیت افراد رشد کند و ذهن آن‌ها بیشتر به کار بیفتد افراد شلخته نسبت به دیگران از هوش بالاتری برخوردار هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پاسخ این سوال که افراد شلخته خلاق ترند؟ مثبت است و افراد شلخته خلاق تر و انعطاف پذیرتر هستند، در این بخش چرایی این موضوع آمده است.تمیز کردن برای تاثیر مثبت آن بر سلامت ما مشهور است برای مثال، می تواند به کاهش استرس کمک کند و می تواند به عنوان ورزش در نظر گرفته شود اما معلوم شده است که آشفتگی و شلختگی هم مزایای خود را دارد و می تواند تاثیر مثبتی بر شخصیت شما داشته باشد ؛

چرا گاهی اوقات تمیز کردن را باید فراموش کرده و از هرج و مرج لذت می برید. یک اتاق شلوغ به افراد کمک می کند تا از هنجارهای اجتماعی جدا شوند و آرام بگیرند.

ارتباط شلختگی و خلاقیت چیست؟

براساس یک مطالعه افراد می توانند ایده های خلاقانه تری در زمانی که در یک اتاق کثیف هستند، ایجاد کنند.آن ها آماده امتحان چیزهای جدید هستند و پذیرای نوآوری می باشند. حفظ نظم در هر ثانیه از روز غیر ممکن است. و افرادی که آرزوی این کار را دارند، ممکن است چیزی به نام تمیزی اجباری را تجربه کنند.

آن هایی که زمان و توجه کمتری را به نظافت می کنند ، می توانند راحت تر باشند و پس از دیدن آشفتگی روی زمین احساس بدی بکنند اما آن هایی که روی تمیزی متمرکز نمی شوند، زمان بیشتری را ذخیره می کنند. در پی گیری نظم و ترتیب بی نقص، افراد ساعت های زیادی را صرف می کنند و تلاش زیادی می کنند تا همه چیز را در جای خود قرار دهند و تمام مکان ها را تمیز کنند.

این اختلال به مردم کمک می کند وقت و انرژی بیشتری صرف آنچه که شیفته و حقیقتاً به آن علاقه مند هستند، صرف کنند.

افراد شلخته خلاق ترند یا افراد منظم؟

برای آنها آسان تر است چیزی را که نیاز دارند ،پیدا کنند. چیزهایی که آن ها به آن نیاز دارند، همیشه در دستشان است و به سمت یک قفسه خالی پرتاب نمی شوند.

یک میز کثیف می تواند آزاردهنده باشد، اما فردی که به آن عادت می کند، دقیقاً می داند که هر چیزی کجاست. و آن ها مطمئن هستند که دقیقاً همان چیزی را که می خواهند، پیدا خواهند کرد.

افرادی که تلاش می کنند همه چیز را سازماندهی کنند، برای چیزهای غیر منتظره آمادگی کمتری دارند. و زندگی ما پر از این موارد است و بی نظمی همیشه باز خواهد گشت.

بنابراین، زمانی که چیزی طبق برنامه پیش نمی رود کسانی که این اختلال را دارند، از تعادل کمتری برخوردار هستند البته، به این معنی نیست که شما نباید فضای آشفته را تمیز کنید.

ما فقط به شما پیشنهاد می کنیم که وقتی به تمیز کردن می پردازید، به خودتان هم اجازه نشستن در یک میز شلوغ در یک اتاق شلوغ را بدهید و بدانید که گاهی به این کار و فضا نیاز دارید.

شما کدام مورد را ترجیح می دهید؟ نظم یا شلختگی؟

آیا فکر می کنید بهتر است در یک مکان خوب سازمان یافته زندگی کنید یا اینکه هرج و مرج باعث ایجاد نبوغ می شود؟ اما به نظر ما هر دوی این موارد نیاز خواهد بود و شما باید هر دو نوع را در طول هفته های خود تجربه کنید و به یک سبک از زندگی وابسته نشوید.

نظر شما