عوامل کانال جعلی سازمان سنجش در فضای مجازی بازداشت شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۳:۰۵
کد خبر: ۹۶۴۳۰۳
عوامل کانال جعلی سازمان سنجش در فضای مجازی بازداشت شدند
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که عوامل کانال جعلی و غیرواقعی که به نام سازمان سنجش در فضای مجازی (پیام‌رسان تلگرام) فعالیت می‌کردند، شناسایی، دستگیر و جهت اقدامات بعدی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو هشدارهای متعدد این سازمان مبنی بر سوء استفاده اشخاص و موسسات سودجو از نام و اعتبار سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع می‌رساند، این سازمان هیچگونه فعالیت و اطلاع رسانی در فضای مجازی تلگرام ندارد.

سازمان سنجش آموزش کشور در فضای مجازی اطلاع رسانی داخلی به نشانی‌های پیام‌رسان سروش:  http://sapp.ir/sanjeshprnoet، پیام‌رسان آی‌گپ: https://profile.igap.net/prnoetir، پیام‌رسان گپ: https://gap.im/prnoetir،

پیام‌رسان بله: prnoetir@ و پیام‌رسان ایتا : https://eitaa.com/prnoetir برای داوطلبان آزمون‌های سراسری اطلاع‌رسانی می‌کند.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قوانین و مقررات و یا سوء استفاده احتمالی از نام و عنوان این سازمان، آن را از طریق شماره تلفن‌های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی http://q.sanjesh.org/۵۳۴۷۹  به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز