نوذرپور:

افزایش ۲۰ درصدی مدیران زن در منطقه ۲۲/ افزایش ۶متری به سرانه خدماتی منطقه ۲۲

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۳:۵۶
کد خبر: ۹۶۴۵۰۶
افزایش ۲۰ درصدی مدیران زن در منطقه ۲۲/ افزایش ۶متری به سرانه خدماتی منطقه ۲۲
شهردار منطقه ۲۲در رابطه با افتتاح ۵۵ پروژه شهری در این منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری منطقه ۲۲ صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محمدرضا عارف  رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران برگزار شد.

علی نوذر پور شهردار منطقه ۲۲ صبح امروز در مراسم افتتاح ۵۵ پروژه در منطقه ۲۲ شهر تهران گفت: درصد انتصاب بانوان در منطقه ۲۲ از ۹ درصد به بیست درصد افزایش یافته است و در حال حاضر هجده نفر از بانوان پست های مدیریتی دارند و امیدواریم این عدد بیشتر از این شود.

شهردار منطقه ۲۲ تهران افزود: ۹۱ پروژه در طول دو سال مدیریتم در منطقه ۲۲ افتتاح شده است که سهم بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان داشته است.  منطقه ۲۲ در بخش شهری ۵ هزار و ۸۵۰ هکتار وسعت دارد و با احتساب حریم آن سرجمع ۲۴ هزار هکتار وسعت دارد.

نوذرپور تصریح کرد: امسال پیش بینی می کنیم که جمعیت این منطقه به ۲۰۰ هزار نفر برسد و این در حالی است که ما هشت روستا نیز در محدوده این منطقه داریم.  ورزشگاه آزادی، دو بوستان جنگلی، دریاچه خلیج فارس، دو رودخانه و مجموعه های تجاری مختلف از دارایی های این منطقه محسوب می شود.

او اضافه کرد: منطقه ۲۲ از سه دهه پیش در کنار محدوده تهران شکل گرفته و ابتدا در کنار رود دره کن جمعیت ساکن شده است و از سال ۶۵ شکل گیری منطقه استارت می خورد. سال ۷۸ بعد از تصویب طرح تفصیلی مدیریت شهری منطقه ۲۲ آغاز می شود و این منطقه دو بافت قدیمی و جدید دارد.

نوذرپور افزود: بافت قدیمی مسکونی بوده و سطح زندگی مناسبی در آن جریان دارد اما در بافت جدید ساخت و سازهای اواخر دهه هشتاد را شاهدیم. در بافت جدید ساختمان های انبوه ساز را شاهدیم و این در حالی است که در این بخش شاهد کاهش سرانه های خدماتی بوده ایم.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: امروز ۵۵ پروژه افتتاح می شود که در شش محور تفکیک می شود که بخشی معابر و زیرساختی است و بخشی فرهنگی و اجتماعی و گردشگری. یک میلیون متر مربع حجم پروژه های اجرا شده است که باعث می شود ۶ متر به سرانه های خدماتی منطقه افزوده شود.

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: مجموعا ۶۲۰ میلیارد تومان هزینه برای این پروژه ها صرف شده است که حدود ۲۰ میلیارد آن را بخش خصوصی تامین کرده است. ساخت بازار میوه و تره بار، دهکده مهربانی، سایت چیپر(تولید چیپس رنگی از سرشاخه های درختان) نیروگاه خورشیدی، پایانه تاکسیرانی و ساخت ۷ معبر عمومی از جمله اقدامات این منطقه بوده است.

او تصریح کرد: مناسب سازی سرویس های بهداشتی، گذر فرهنگی تاراژ، بوستان تندرستی، کتابخانه بوستان چیتگر, پاتوق محله یاسمن، بهسازی معبر بلوار امیرکبیر برای معلولان از دیگر اقدامات بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز