حیات کشور در گرو اعتماد به جوانان است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۳:۵۲
کد خبر: ۹۶۵۷۵۴
حیات کشور در گرو اعتماد به جوانان است
دبیر هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور گفت:رگ های حیاتی کشور نیازمند خون تازه است و این مهم با اعتماد به جوانان و سپردن مدیریت بخش های مختلف کشور به جوانان محقق خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ایمان محمدی نرگسی عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت:

رگ های حیاتی کشور نیازمند خون تازه است و این مهم با اعتماد به جوانان و سپردن مدیریت بخش های مختلف کشور به جوانان محقق خواهد شد.

محمدی نرگسی در ادامه حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیری و مدیریت سبب گذر از مشکلات پیچیده اقتصادی کشور خواهد شد.بدون شک جوانان در گذر از چالش‌ها و پیچ های تاریخی انقلاب و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره‌کننده، همواره سربلند بوده اند.

ایمان محمدی مجلس جوان ،مومن ، متعهد و متخصص با الگو پذیری از مدیریّتهای جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» سبب برون رفت از چالش های اقتصادی ،اجتماعی خواهد شد.

دبیر هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور عنوان کرد: بسیاری از جوانان خود را آماده مبارزه با مشکلات اقتصادی کشور کرده اند و منتظر اعتماد ملی به این آمادگی هستند.

قانون منع به کارگیری بازنشستگان نیاز به بازنگری اساسی دارد زیرا هنوز آنگونه که باید بسیاری از مسئولین را به اعتماد به جوانان و استفاده از این ظرفیت بی بدیل ملی ترغیب نکرده است.

 

نظر شما