کار عجیب و وحشتناک این دختر برای شوهر کردن!

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۰:۲۸
کد خبر: ۹۶۶۱۸۲
کار عجیب و وحشتناک این دختر برای شوهر کردن!
زن جوان که یکبار طلاق و جدایی را تجربه کرده بود تصمیم داشت دوباره ازدواج کند ، راهی که او برای شوهر کردن انتخاب کرده بود مسیر خطرناکی داشت که می توانست به قیمت جانش تمام شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وقتی می گویند عشق فردی را کور کرده باور کنید چرا که گاهی برخی از افراد برای رسیدن به آن دست به کارهای عجیبی می زنند ، مثل دختر جوانی که زندگی و سلامت خود را به خطر انداخت تا بتواند به همسری پسر جوان درآید.

زن 21 ساله که یکبار طلاق و جدایی را تجربه کرده بود این بار تصمیم داشت به هر قیمتی که شده به پسر مورد علاقه اش برسد و با او ازدواج کند برای همین نیاز به پول داشت ، مبلغی که تامین آن زن جوان را مجبور به تصمیم خطرناکی کرد تصمیمی مثل فروختن یکی از اعضای بدنش.

عجله این زن برای فروش کلیه اش فردی سودجو را به او نزدیک کرد تا با قیمت خیلی کم کلیه را خریداری کند ، همه چیز مرتب شد تا نوبت بستری در بیمارستان فرا رسید ، مسئولان بیمارستان بعد از مشکوک شدن به خریدار و فروشنده با پلیس تماس گرفتند و مانع از اقدام دیوانه وار زن جوان هندی شدند.

او در صحبت با پلیس گفت :با پسر جوانی آشنا شدم و می خواستم با او ازدواج کنم ، پسر جوان به من گفت که شرط ازدواجش پرداخت مبلغی پول است برای همین تصمیم گرفتم تا پول را با فروش کلیه ام تهیه کنم.

نظر شما