این مرد عجیب گرسنه می‌شود، برق می‌خورد! + عکس

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۶۸۱۱۵
این مرد عجیب گرسنه می‌شود، برق می‌خورد! + عکس
مرد برق خوار! مردی عجیب که برای رفع گرسنگی اش باید یک سیم لخت از لامپی روشن را داخل دهانش قرار دهد ، او که به تازگی از این توانایی خود باخبر شده است هیچ مشکل جسمی ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این مرد عجیب و غریبی با گذاشتن سیم برق لامپ روشن داخل دهانش انرژی خود را تامین می کند ، به نوعی این روش تغذیه او محسوب می شود.

"نارش کومار" پدر 5 فرزند به دلیل داشتن عادتی عجیب و البته توانایی باورنکردنی مشهور شده است ، او به شدت علاقه به خوردن انرژی الکتریسیته دارد و بدون ان زنده نمی ماند.او که این توانایی شگفت انگیز یعنی خوردن برق را به طور کاملا تصادفی در خود کشف کرد حالا دیگر بدون آن نمی تواند زندگی کند.مردی که به "لامپ حبابی انسانی" معروف شده است پزشکان و کارشناسانی که روی او آزمایشات انجام می دهند را با قرار دادن کابل لامپ حبابی روشن در دهانش حیرت زده ساخت.

"کومار" 42 ساله اهل شمال هندوستان ادعا می کند که بدنش به طور طبیعی در برابر ولتاژ قوی برق هم مقاوت دارد و البته این گفته ی خود را با اتصال و حتی لمس کابل های برق به خود ثابت کرد.

او که برای آزمایشات در بیمارستان بستری شده بود به پزشکان گفت که به شدت گرسنه است و باید نیم ساعت سیم های لخت متصل به برق را در دهانش بگذارد تا کامل سیر شود.

او می گوید:برق برای من مثل غذاست ، تا پیش از این توانایی عجیب بدنی ام بی اطلاع بودم و نمی دانستم خداوند چه استعدادی در من نهفته است.

او با کمک وسایل الکتریکی زنده است و می گوید:من هر وسیله برقی را به راحتی می توانم لمس کنم و نیازی به استفاده از محافظ و ابزار خاصی ندارم چرا که هیچ آسیبی به من وارد نمی شود ، اینطور که من حس می کنم 80 درصد بدنم پر از برق است.

همسر و فرزندانم ازاین وضعیت راضی نیستند چرا که من بیشتر سیم های خانه را برای رفع نیازم لخت کرده ام و آنها مدام از این ترس دارند که دچار برق گرفتگی شوند.

مرد برق خوار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز