مردی که هر روز ادرار گاو می‌خورد! + عکس

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۰:۲۲
کد خبر: ۹۶۸۱۲۶
مردی که هر روز ادرار گاو می‌خورد! + عکس
مردی که به دلیل علاقه شدید به یک گاو همسر و فرزندانش را ترک کرده است باید هر روز ادرار و مدفوع گاو مورد علاقه ی خود را بخورد ، این مرد چندسالی است با گاوش ازدواج کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تصاویر عشق و علاقه ی عجیب مرد هندی به یک گاو مثل یک ویروس در سرتاسر فضای مجازی منتشر شده است ، مردی که به شدت علاقه مند به زندگی با یک گاو شده و برای همین حاضر به ترک خانواده ی خود گشت.

"ویجیا پارسانا"44 ساله برای ادامه زندگی با گاو مورد علاقه اش تصمیم به جدایی از همسرش و رها کردن فرزندانش شده است ، این مرد بی عقل برای داشتن زندگی دلخواهش به منطقه ای در احمدآباد نقل مکان کرده است تا در آنجا بتواند با گاو مورد علاقه اش زندگی راحتی داشته باشد.

"ویجیا" که قبل از این ماجرا به دلیل داشتن عادات آزاردهنده و همینطور شرط بندی های مداوم با همسر و خانواده اش به مشکل برخورده بود بعد از ترک عادات غلط به سراغ رفتار عجیب جدیدی رفت ، خوردن ادرار و مدفوع گاو که برای اطرافیانش غیرقابل تحمل بود.

رفتار آزاردهنده ی او برای خانواده اش منجربه جدایی آنها شد ، مرد 44 ساله تصمیم به طلاق همسر و ترک فرزندانش گرفت و بعد از آن مراسم ازدواج با گاوش را تدارک دید.

ازدواج با گاو

مراسم ازدواجی با 5.000 میهمان و 1.8 میلیون روپیه هزینه برگزاری و پذیرایی.

گفتنی است او علاقه بسیار به حیوانات دارد و در حال حاضر با 2 گاو ، 6 سگ و بیش از 2000 حیوان دیگر شامل خرگوش و پرنده و مارها زندگی می کند.

نظر شما