زهرا صدراعظم نوری:

شهرداری در رابطه با قرنطینه تنها دستورالعمل را اجرا می‌کند

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۵:۳۲:۲۴
کد خبر: ۹۶۸۷۹۶
شهرداری در رابطه با قرنطینه تنها دستورالعمل را اجرا می‌کند
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با قرنطینه پایتخت گفت: وزارت بهداشت و دستگاه‌های امنیتی باید دستورالعمل بدهند تا بر مبنای دستورالعمل رفتار شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا صدراعظم نوری در رابطه با تدبیر مدیریت شهری در مواجهه با قرنطینه شهر گفت: اینها جزو وظایف وزارت بهداشت است. وزارت بهداشت و دستگاه‌های امنیتی باید دستورالعمل بدهند و بر مبنای دستورالعمل رفتار شود.

او افزود: امیدواریم به آن‌جا نرسد ولی شورای عالی امنیت ملی در این رابطه تصمیم گیرنده است. شهرداری نقشی ندارد فقط دستورالعمل‌ها را باید اجرا کند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تعطیلی برنامه‌های شهرداری گفت: دستورالعملی آمده و تقریبا مدیران دستگاه‌های اجرایی رعایت می‌کنند تا همایشی برگزار نشود.

صدراعظم نوری در رابطه با تدابیر لازم در منطقه 13 گفت: در منطقه 13 تلاش کرده‌اند کل منطقه را ضد عفونی و کسانی که ارتباط مستقیم با شهردار داشته‌اند را به انجام تست هدایت کردند و کسانی که علائمی در خود مشاهده کرده‌اند، تکلیف کرده‌اند سر کار نیایند و به مراکز درمانی بروند.

او افزود: پیشنهاد شده است اگر شدت پیدا کند و افراد متعدد بگیرند می توان از روش دورکاری استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز