معاون بهداشت وزارت بهداشت:

از سفرهای نوروزی خودداری کنید/ امکان خدمت‌رسانی به مسافران در شهرهای دیگر وجود ندارد

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۷۷۸۶۰
از سفرهای نوروزی خودداری کنید/ امکان خدمت‌رسانی به مسافران در شهرهای دیگر وجود ندارد
معاون بهداشت وزارت بهداشت بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفر های درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه توصیه ما به شهروندان در خانه ماندن و عدم حضور در خیابان‌ها و مسافرت‌های درون شهری و برون شهری است گفت: متاسفانه عده ای با بی توجهی به این موضوع موجبات تشدید ویروس در کشور را فراهم می کنند.

او ادامه داد: قطعا با در خانه ماندن و قدری صبوری می‌توانیم از این بحران خارج شویم. بدون شک حضور مردم در خیابان‌ها و سفرهای آنان به استان‌های مختلف باعث گسترش و تثبیت ویروس کرونا می‌شود و فقط و فقط در خانه ماندن و پیگیری اصول خود مراقبتی تنها راه غلبه بر این ویروس است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بسیاری از نقاط کشور از جمله نوار شمالی ما این روزها جزو استان هایی است که این بیماری بیشتر در آن ها شیوع پیدا کرده است، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این استان‌ها و اختصاص کامل امکانات بهداشتی و درمانی به اهالی این مناطق، دیگر امکانی برای خدمت‌رسانی حوزه سلامت به مسافران وجود ندارد و در صورت بیماری، مسافران گرامی با مشکلات وسیعی مواجه خواهند شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان گفت: با قدری تحمل و گذر از وضعیت فعلی می‌توان در ماه‌های آتی و در فضایی ایمن و مطمئن سفرها به اقصی نقاط کشور را انجام داد.

نظر شما