رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران مطرح کرد؛

بازدید مجازی از ۱۳ موزه پایتخت در ایام نوروز/ معرفی ۳۵۰ خانه تاریخی به تهرانی‌ها

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۵۴۲
بازدید مجازی از ۱۳ موزه پایتخت در ایام نوروز/ معرفی ۳۵۰ خانه تاریخی به تهرانی‌ها
کاظمی گفت: شهروندان در ایام نوروز می‌توانند به شکل مجازی از موزه‌های پایتخت بازدید کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرشاد کاظمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: برنامه ستاد گردشگری شهرداری تهران بر پایه فضای مجازی متمرکز شده است و برنامه ما از طریق تارنمای ستاد گردشگری ارائه می‌شود و در حال حاضر تور مجازی نزدیک به ۱۳ موزه را اخذ کردیم که شهروندان می‌توانند به شکل مجازی از موزه‌ها بازدید کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: اقدام دیگر سامانه جامع گردشگری تهران است که بخش نخست آن تا دو روز آنده رونمایی می‌شود که در بخش نخست ۳۵۰ خانه تاریخی تهران را معرف می‌کنیم و شرح کامل ۷۰ محل تاریخی را به شهروندان ارائه خواهیم داد.

کاظمی بیان کرد: اقدام دیگر این است که دفترچه‌های متعددی با محور گردشگری تهیه می‌شود که در ایام نوروز عرضه می‌شود و برای کودکان جنبه آموزشی دارد و برای هر کدام از برنامه‌های خود در حال پیش بینی جوایزی هستیم تا به شهروندان تقدیم کنیم.

او ادامه داد: مسابقه نقاشی از دیگر برنامه‌های ما برای دانش آموزان است که با محور اماکن دیدنی تهران برگزار می‌شود و در ادامه مجموع نقاشی‌های شهروندان را در قالب نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

نظر شما