شهردار منطقه یک:

لایروبی مسیل ها انجام شده است/ مردم در سال جاری همکاری کردند

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۳:۰۵
کد خبر: ۹۷۸۹۳۲
لایروبی مسیل ها انجام شده است/ مردم در سال جاری همکاری کردند
شهردار منطقه یک به بحث و بررسی در رابطه با وضعیت این منطقه برای مقابله با بارش های آینده پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمید موسوی، شهردار منطقه یک، در رابطه با احتمال بارش روزهای آینده گفت: آمادگی کامل وجود دارد در بحث رود دره ها و مسیرها و آبراهه ها پایش انجام می‌شود و لایروبی انجام شده است.

او افزود: البته این انهار کشش خاصی دارند و دبی آنها مشخص است امیدوارم میزان بارش به اندازه ای باشد که از قبل طراحی شده است اما اگر دبی افزایش پیدا کرد باعث سر ریز شدن می شود و این احتمال را نمی‌دهیم و امیدوارم مشکلی پیش نیاد.

موسوی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها برای بحث بارندگی در حال انجام است، گفت: تمام جوی‌ها و کانال‌ها لایروبی شده است و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد .

شهردار منطقه یک در پاسخ به این سوال که بخشی از زباله‌ها توسط مردم در انهار ریخته می‌شود و سبب گرفتگی خواهد شد عنوان کرد: در سال گذشته از مردم خواهش کردیم این اتفاق انجام نشود و همکاری‌هایی صورت گرفت و مردم نیز مشارکت کردند. خوشبختانه سال جاری در وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته قرار گرفتیم اما همچنان معدود افرادی این اقدام را انجام می دهند.

موسوی تصریح کرد: برخی شبکه‌های مجاور خیابان و مجموعه‌های پذیرایی زباله‌های خود را به انهار هدایت می‌کند اما امسال با توجه به کرونا فعالیت آنها کمتر شده است و زباله‌ های کمتری نیز به انهار سرازیر می‌شود و لازم است از همکاری مردم در رابطه با تمیز نگه داشتن جوی ها و انهار تشکر کنم.

نظر شما