پیام نوروزی سخنگو مجمع ملی جوانان کشور

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۱:۴۹
کد خبر: ۹۷۹۸۱۵
پیام نوروزی سخنگو مجمع ملی جوانان کشور
ابتدا در آغازین ساعات سال ۱۳۹۹ به تقدس زیبایی و #عشق برای شما و خانواده محترمتان، سرور و نشاط، محبت و وفا، بزرگی و آرامش را آرزومندم، امیدوارم حس زیبای با خانواده‌ بودن و ماندن همواره در زندگی شما متبلور باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سازمان های مردم نهاد جوانان توانستد در سال گذشته با حرکت در راستای حرکت پر نور و درخشش  انقلاب اسلامی، نامی زیبا از خود به یادگار بگذارند و نام خود را در اندیشه  مردم ایران حک کنند، فعالیت هایی که از  مردم، برای مردم و با مردم بودن را تعریف کرد.

سال گذشته با حضور زیبای جوانان در وقوع سیل آغاز شد و اثربخشی این فعالیت ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تحصیلی و حتی اشتغال و کارآفرینی ، زیباترین حرکت ملی را رقم زد، انتخابات دومین دوره مجامع استانی، ردیف بودجه مشخص در هزینه های وزارت ورزش و جوانان که به مجلس ارائه گردیده، اخذ شناسه ملی در استان ها و هیات رئیسه مجمع ملی و شروع مبارزه با #کرونا از دیگر دستاورد ها و تجلی های درخشش در سال ۹۸ بود، امیداوریم این اتفافات خوب، آغاز راه باشد.

جهش تولید ، نامی زیبا و هوشمندانه برای مردم و دولت ایران است که بتوان با استفاده از شرایط سخت تحریمی که به فرصت بدل شده است، قدرت و توان ایرانی را برای ساختن ایرانی بزرگ و باعظمت به ارمغان آورد، در این شرایط کشور و سایه ویروس شایع، روح امید از کلام رهبر عزیزمان با نامگذاری امسال دمیده شد و این مژده آن است که اندک اندک به لطف و دقت نظر مردم از این بحران عبور خواهیم کرد و نباید اصل کشور و آینده را فراموش کرد، ما در مجمع ملی، شعار امسال را در اولویت اندیشه ای و عملیاتی خود قرار می‌دهیم و حوزه اشتغال و کارآفرینی را با انرژی و انگیزه ای بلندتر پیگیری خواهیم کرد.

درمیان شادی بهاری فرارسیدن نوروز باستانی ایران، سین هشتم امسال، سردار سلیمانی  عزیز است که ما او را چراغ راه می‌دانیم و نبودن او را هررگز باور نخواهیم داشت.

آرزو میکنم، در سال جدید به دور از این ویروس منحوس همراه با سلامتی، قله های بزرگ موفقیت را فتح کنیم.

این ایام را در خانه بمانیم که چرخ های زندگی در سال جدید در کنار هموطنان و خانواده هایمان در حرکت باشد ، همواره اشک هایمان برای شوق باشد و یقین بدانیم ، "ما دوباره سبز می شویم".

همراه با تمام احساسات خوب و حال معنوی روزها، آرزوی ظهور را فراموش نکنیم.

سالتان مبارک است، ان شاء الله.

میلاد روان

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز