مجرمی که با چشمان عجیبش، مدل معروف شد +عکس

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۹:۴۰
کد خبر: ۹۸۰۳۳۳
مجرمی که با چشمان عجیبش، مدل معروف شد +عکس
مرد جوان به دلیل بزهکاری توسط پلیس بازداشت شد و طبق معمول از او برای پرونده اتهام عکس گرفت ، عکسهایی که مثل یک ویروس در فضای مجازی پخش شد و او را تبدیل به یک مدلینگ حرفه ای کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از بزهکاران کارولینای شمالی بعد از بازداشت به جای کسب شهرت در زندان با ورورد به دنیای مد و مدلینگ ها خیلی سریع شناخته شد ، مردی با چشمانی متفاوت که نظر طراحان را به خود جلب کرد.

"مکی آالانته لاکی" سال 2016 در حال رانندگی با سرعت غیرمجاز و البته با خودروی سرقتی در کارولینای شمالی بازداشت شد ، اتفاقی که برای همیشه مسیر زندگی او را تغییر داد.

بعد از دستگیر شدن طبق روال قانونی پلیس از او عکسهایی گرفت تا ضمیمه پرونده اش کند عکس هایی که درست مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد ، مرد با چشمان دورنگ همان گزینه ای که یکی از آژانس های مدلینگ می خواست.

در پرونده "مکی لاکی" اما سوابق کیفری زیادی داشت مثل حمله به یک زن، شکستن و وارد شدن و مقاومت دربرابر افسر پلیس و .... ثبت شده بود اما آژانس مورد نظر تصمیم جدی برای جذب این مرد 20 ساله داشت و وارد مراحل قانونی شد تا او را از آن خود کند.

او اکنون آنقدر محبوب شده که عکسش صفحه اصلی وبسایت آژانس مدلسازی را گرفته است. همچنین شروع خوبی هم در شبکه های اجتماعی داشته و 22000 نفر در اینستاگرام او را دنبال می کنند درحالیکه تنها 19 عکس از خود گذاشته است.

IMG_20200322_200147_356

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما