شهرداری تهران در هفته آینده کارمندان را به دورکاری فراخواند

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۰:۲۷
کد خبر: ۹۸۰۷۲۸
شهرداری تهران در هفته آینده کارمندان را به دورکاری فراخواند
بخشنامه کاهش حضور پرسنل اداری در روزهای کاری منتهی به ۱۱ فروردین از سوی شهردار تهران در راستای ضرورت کاهش ترددهای شهری و صیانت از سلامت همکاران شهرداری تهران، ابلاغ شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  در ابلاغیه جدید شهردار تهران با اشاره به بخشنامه ساعات کاری در ایام نوروز که از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در خصوص نحوه حضور کارکنان در نیمه نخست فروردین ماه سال جاری صادر شد، تاکید شده است که در راستای حفظ و صیانت از سلامت کارکنان خدوم شهرداری تهران و کاهش ترددهای شهری، مدیران با رعایت نکات ذیل در خصوص حضور همکاران محترم برنامه ریزی و اقدام نمایند.

حضور همکاران محترم به ویژه شاغلین در حوزه‌های مالی، منابع انسانی، شهرسازی، فنی و عمرانی، ترافیک، برنامه ریزی و اجتماعی در روزهای کاری سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ فروردین ۹۹ و شنبه لغایت دوشنبه ۹ الی ۱۱ فروردین ۹۹ به انجام خدمات از راه دور مجاز هستند.

واحدهایی که در قالب کارگروه‌های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران همکاری مستمر دارند با هماهنگی ستاد بحران به صورت آماده باش هستند.

واحدهای اجرایی و نظارتی، حوزه معاونت‌های شهرداری تهران و نیروهای که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش‌های خدمات رسانی انجام وظیفه می‌نمایند. با هماهنگی بالاترین مقام مسئول نسبت به ارائه خدمات اقدام نمایند به نحوی که از بروز هرگونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری به عمل آید.

نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی است.

در صورت استمرار وضع موجود و احساس ضرورت انجام خدمات از راه دور، متعاقباً بخشنامه‌ی مورد لزوم تبیین و ابلاغ می‌گردد.

نظر شما