سرقت هولناک از طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۰:۳۸
کد خبر: ۹۸۰۸۱۴
سرقت هولناک از طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 سارق مسلح که سال گذشته در شهر لنده و شهر بهبهان در استان خوزستان و امسال در شهرهای قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه اقدام به سرقت مقادیری طلا از طلا فروشی کرده بودند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "مهدی انصاری"، در خصوص جزئیات این خبر گفت : سال قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لنده و همچنین وقوع سرقت مسلحانه در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سال جاری مقادیری زیادی طلا  سرقت شد که کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پرتلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای افراد سارق مسلح را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مخفیگاه باند سارقان مسلح در یکی از شهرهای استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی ، طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان در دو شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان، 6 نفر در این راستا دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

سردار انصاری با بیان اینکه این افراد سارق به صراحت به سرقت طلافروشی در شهرهای لنده و قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان اعتراف کردند در ادامه گفت : اعضای باند 6 نفره سرقت مسلحانه ، مجدداً درصدد انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر بهبهان استان خوزستان و شهر دیلم در استان بوشهر بودند که از اجرای برنامه شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می کند به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.

نظر شما