حمله‌ هولناک موجودات فضایی به گاوهای یک مزرعه!+ عکس

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۱:۳۱
کد خبر: ۹۸۰۸۴۳
حمله‌ هولناک موجودات فضایی به گاوهای یک مزرعه!+ عکس
تصاویر کشته شدن 32 گاو و گوساله و داستان نقل شده از کشاورز همه را متعجب ساخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در فیلم و مستندهای مختلفی که در گروه تخیلی ساخته می شوند بارها و بارها شاهد حمله ی موجودات فضایی به زمین و زمینیان بوده‌ایم اما هنوز هیچ‌کس به قطع یقین نتوانسته این مسئله را ثابت کند اما داستان و ماجراهای مختلفی با حدس واقعیت این موضوع بازگو می شود.

نابود شدن 32 گاو و گوساله توسط جمله موجودات فضایی

انتشار تصاویری از صحنه دردناک نابود شدن تمام گاو و گوساله‌های مرد کشاورز در منطقه میزوری حدس و گمان ها را بر حمله موجودات فضایی به این منطقه بیشتر کرد. جارد بلکولدز و همسرش با دیدن 32 گاو شیرده بی جانشان شوکه و ناراحت شدند.

آنها می گویند: زمین کشاورزی مان که این روزها بخشی از آن محل چرای گاو و گوساله‌ها بود یکباره با روشن شدن نور عجیبی در آسمان دچار طوفان شد، طوفان به قدری شدید و ویرانگر بود که ما توانایی نزدیک شده به آنجا را نداشتیم.

برای ما بسیار عجیب بود که این طوفان تنها در محدوده زمین ما و محل چرای گاوها رخ داده بود و دامنه آسیب‌های آن محدوده کمی در اطراف زمین کشاورزی ما را در بر گرفت. وقتی شدت باد کم شود به سرعت خودمان را به گاوها رساندیم باور کردنی نبود تمام گاو و گوساله‌ها بی جان روی زمین افتاده بودند.

کشاورزان دیگر به هیچ عنوان متوجه باد و آن نور شدید نشده بودند و این ماجرا را برای ما پیچیده‌تر می‌کرد.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز