مدیرعامل موسسه مبشران نور خبر داد :

توزیع سبد غذایی میان ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان تهران

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱:۵۷
کد خبر: ۹۸۱۴۰۹
توزیع سبد غذایی میان ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان تهران
در آستانه عید نوروز با حمایت شهرداری تهران ،خیرین و نیکوکاران ششصد سبد غذایی در بین خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان تهران توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا قنبرطلب، مدیرعامل موسسه مبشران نور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی توزیع سبد غذایی در تهران اظهار داشت: در کنار پرداخت عیدی به مددجویان تحت حمایت خدمات حمایتی دیگری نیز به آنها ارائه می‌شود که توزیع ششصد سبد غذایی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان تهران از جمله اقدامات مهم این موسسه در آستانه عید نوروز است.

وی با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی که شامل پسته ،تخمه کدو،تخمه ژاپنی ، ماکارونی،رب، روغن، تن ماهی، کنسرو لوبیا،چایی، حبوبات و برنج ده کیلویی درجه یک ایرانی  حدود ۶۰۰ هزار تومان برآورد شده است،  تصریح کرد: شهرداری تهران و نیکوکاران تهرانی به خوبی در شرایط اقتصادی کنونی جامعه به یاری نیازمندان به خصوص اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم شتافته‌اند که این امر بار مشکلات آنها را کاهش خواهد داد.

قنبرطلب با بیان اینکه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت خدمت‌رسانی این موسسه  قرار دارند، افزود: امیدواریم با یاری هر چه بیشتر خیران و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدامات قابل توجهی را در این مناطق کم برخوردار  به انجام رسانیم.

وی افزود راهبری این گونه کمپین‌ها و پویش‌ها که در راستای مسئولیت اجتماعی سمن ها بسیار ارزشمند است و باید برنامه‌های منسجمی در جهت گسترش فرهنگ تعاملات خیرخواهانه و کمک به همنوعان طراحی و اجرا شود.

لازم به توضیح است موسسه مبشران نور با شماره ثبت ۴۹۳۹۰ هر ساله در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در کنار فعالیت های اجتماعی در طول سال بصورت ویژه اقدام به توزیع سبد ارزاق می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز