فرمانداری ری؛

اعمال محدودیت تردد در آزاد راه قم-تهران و جاده قدیم قم

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۱۰:۲۸
کد خبر: ۹۸۱۶۱۰
اعمال محدودیت تردد در آزاد راه قم-تهران و جاده قدیم قم
فرماندار ری از اعمال محدودیت تردد در آزاد راه قم-تهران و جاده قدیم قم محدوده نعلبندان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین توکلی کجانی شامگاه پنج شنبه با اشاره به طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان تهران از اعمال محدودیت تردد ورود برای خودروها غیر بومی در محورهای ورودی و استان تهران آزاد راه قم - تهران و جاده قدیم قم محدوده نعلبندان و عوارضی تهران- قم توسط نیروی انتظامی و عوامل راهداری، پلیس راه و هلال احمر خبر داد.

فرماندار شهرستان ری گفت: بر اساس طرح کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محورهای ورودی استان تهران اعمال شده و بر این اساس، تنها خودروهای استان اجازه ورود به شهر را دارند.

توکلی افزود: از ورود خودروهای شهرهای دیگر به استان تهران با توجه اینکه دو محور ورودی در حوزه شهرستان ری می‌باشد تا اطلاع ثانوی جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همزمان در استان تهران محدودیت‌ها از ساعت صفر (۲۴ بامداد) روز جمعه مورخ ۸ فروردین تا پایان روز ۱۵ فروردین ۹۸ در محورهای مواصلاتی استان تهران اعمال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز